Прыём і апрацоўка заказаў кругласутачна

МІНСК

яшчэ

ПН-ЧЦ: 8:30 — 17:30

ПТ: 8:30 — 17:00

СБ: 8:30 — 14:00

НД: выхадны

Адмаўленне ад куплі, вяртанне і абмен тавару Стант-Креп

Адмаўленне ад куплі, вяртанне і абмен тавару

Увага! Каб пазбегнуць канфліктаў і непаразуменняў прапануем Вам азнаёміцца з правіламі ўзаемадзеяння прадаўцоў і пакупнікоў пры адмаўленні ад куплі, вяртанні і абмене тавару.

Адмаўленне ад куплі, вяртанне і абмен тавару

Увага! Каб пазбегнуць канфліктаў і непаразуменняў прапануем Вам азнаёміцца з правіламі ўзаемадзеяння прадаўцоў і пакупнікоў пры адмаўленні ад куплі, вяртанні і абмене тавару. Гэтыя правілы замацаваны ў заканадаўстве Рэспублікі Беларусь і з’яўляюцца абавязковымі для выканання як адным, так і другім бокам.


Адмаўленне ад раней пацверджанага заказу для фізічных асоб ажыццяўляецца па тэл. 8017 270-89-69, 8029 355-40-35, 8029 324-34-00. Юрыдычным асобам неабходна звязацца з менеджарам у адпаведнымрэгіёне.


Нехарчовыя тавары належнай якасці можна вярнуць на працягу 14 дзён з моманту перадачы іх спажыўцу (тэрмін адлічваецца з наступнага дня пасля куплі), калі:

  • тавар не быў ва ўжытку;

  • захаваліся спажывецкія якасці тавару;

  • ёсць доказы набыцця гэтага тавару ў прадаўца;

  • тавар не ўваходзіць у Пералік нехарчовых тавараў належнай якасці, якія не падлягаюць абмену і вяртанню.

Звяртаем увагу!



Вяртаецца тавар у тым выглядзе, у якім набываўся (у спажывецкай упакоўцы, з наяўнасцю этыкетак, цэтлікаў і інш.). Прэтэнзіі да выгляду тавару і яго камплектнасці прымаюцца толькі падчас агляду тавару пры яго прыёмцы (куплі).


Вяртанне і абмен тавару ажыццяўляецца ў месцы набыцця або іншых месцах, абвешчаных прадаўцом.


Вяртанне выплачанай за тавар грашовай сумы ажыццяўляецца прадаўцом у той самай форме, у якой праводзілася аплата, калі бакі не дамовяцца аб іншым спосабе.


У выпадку дастаўкі тавару кур’ерам вяртанне грашовых сродкаў ажыццяўляецца пераводам на банкаўскі рахунак або наяўнымі грашыма толькі ў офісе прадаўца.


Пры вяртанні тавару належнай якасці пакупнік абавязаны аплаціць транспартныя выдаткі, панесеныяпрадаўцомпры вяртанні тавару на склад, а таксама банкаўскія камісіі за вяртанне грашовых сродкаў на карт-рахунак.


Вяртанне і абмен тавару неналежнай якасці прапісаны ў артыкуле №20. «Права потребителя в случае реализации ему товара ненадлежащего качества» Закона Рэспублікі Беларусь ад 9 студзеня 2002 г. N 90-З «О защите прав потребителей» у рэдакцыі ад 13 чэрвеня 2018 г. №111-З.

Загана тавару – гэта неадпаведнасць яго:

  • абавязковым патрабаванням тэхнічных рэгламентаў і іншым нарматыўным дакументам;

  • умовам дагавора;

  • узору i (або) апісанню пры продажы тавару;

  • мэтам, для якіх тавар такога роду звычайна выкарыстоўваецца.

Калі тавары, які набываецца, мае актуальную або ўстаранёную загану, прадавец абавязаны папярэдзіць пра гэта пакупніка ў вуснай і пісьмовай форме (у касавым чэку або ў іншым дакуменце, які пацвярджае факт куплі тавару). Тавар на падставе гэтай заганы вярнуць нельга.


У выпадку рэалізацыі тавару неналежнай якасці, калі яго заганы не былі агавораны прадаўцом, спажывец мае права на свой выбар запатрабаваць:

  • замены няякаснага тавару таварам належнай якасці;

  • суразмернага змяншэння пакупной цаны;

  • неадкладнага бязвыплатнага ўстаранення заган тавару;

  • кампенсацыі выдаткаў па ўстараненнізагану тавары;

  • скасавання дагавора рознічнай куплі-продажу і вяртання заплачанай за тавар грашовай сумы.


Парадак вяртання тавару неналежнай якасці:

  1. Упэўніцеся, што тавар, які Вы хочаце вярнуць, сапраўды мае брак. У шмат якіх выпадках тавар страчвае свае ўласцівасці пры празмерных механічным уздзеянні, няправільнай эксплуатацыі або зборцы і г.д.

  2. Для афармлення вяртання захавайце гарантыйныя дакументы, а таксама дакументы, якія пацвярджаюць Куплю/Продаж Тавару.

  3. Ацэнка стану тавару праводзіцца ўнутранай або незалежнай экспертызай. Тэрмін правядзення незалежнай экспертызы складае не больш за 30 дзён.

  4. Калі экспертыза вызначае, што тавар, які вяртаецца, не з’яўляецца бракаваным, то ён вяртаецца пакупніку. Пры гэтым пакупнік аплачвае кошт незалежнай экспертызы.

  5. Незалежная экспертыза праводзіцца толькі пасля згоды на яе пакупніка.

Тэрміны выканання патрабаванняў:

  • Замена тавару – неадкладна (пры правядзенні праверкі якасці – не больш за 14 дзён, пры адсутнасці тавару – 1 месяц).

  • Вяртанне грашовых сродкаў, змяншэнне пакупной цаны, кампенсацыя выдаткаў на ўстараненне загану тавары – на працягу 7 дзён, пры правядзенні экспертызы – 14 дзён.

  • Кампенсацыя страт –на працягу 7 дзён з дня пацвярджэння спажыўцом памеру страт.

  • Бясплатны рамонт – не больш за 14 дзён, паводле пісьмовага пагаднення са спажыўцом – не больш за 30 дзён.


Увага!!! Для юрыдычных асоб вяртанне і абмен тавару рэгулюецца дагаворнымі абавязацельствамі, а таксама заканадаўчымі актамі Рэспублікі Беларусь.